Friday, December 18, 2009

Kem Kepimpinan pengawas 2009

heee...kami dari kelas orang minyak
boleh tahan cantik......????



















saya yang paling campion...















































































































































Assalammualaikum....kawan-kawan? lama sungguh tidak "memblog"...kadang-kadang bila satu penyakit "nie" datang, badan jadi sembab aje...semua kerja pun terbengkalai. Opps! sedar tak sedar dah masuk tahun hijrah yang baru...amacam azam baru? ada tak...alahai azam lama pun ada yang belum tertunai lagi....cuti sekolah pun dah tinggal suku lagi...kekawan yang balik ke tanah besar semenanjung, dah mula berkira-kira balik ke sarang kerja masing-masing....macam yang sudah-sudah, cuti nie aku kena mengawas SPM...adalah duit lebih, itu pun kalau ada rezeki dibayar.......lupakah saja....anggaplah rezeki yang tak disangka....baca ayat seribu dinar bebanyak...
Untuk tidak menghampakan students aku yang dok menunggu lama nak tengok muka diorang waktu kem pengawas....lamaaaa dulu tapi tahun ini jugalah... boleh lah melayari kembali blog ini. Kalau muka tak ada jangan pula frust...anggaplah belum rezeki...kha!kha! Pesan untuk semua students, jangan lupa ulangkaji pelajaran waktu cuti sekolah nie dan pastikan keselamatan diri menjadi keutamaan ya...tak maulah buka sekolah nanti dah tak ada tangan sebelah ke...cuping telinga hilang ke...jatuh sahamlah.

Sunday, August 9, 2009

Friday, July 31, 2009

Wednesday, April 15, 2009

SLAD SEMEKEB PROGRAM


Hah! kamu ketahuan..terkejut...mencat pun boleh angau lagi

Posing punya pasal, kaki kawan tu jangan sampai kena cat sudah!

betul kah ejaan tu.....

apa saya mau tambah nie, amacam kalau muka sya...

Mom besar...."cepat kasi siap....eeeee"

ceeh..bukan main lebar senyuman depan cam..

Terlampau syok mencat.....

Pelajar-pelajar Semekeb Sekitar Minggu Bahasa Inggeris




kalau posing no.1

Tayang gigi, siapa punya gigi paling kuning......